آهنگ بسیار زیبا و جنجالی محمد ظهرابی به نام تنهام تقدیم به شما عزیزان

آهنگ بسیار زیبا و جنجالی محمد ظهرابی به نام تنهام تقدیم به شما عزیزان

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

 آهنگ بسیار زیبا و جنجالی محمد ظهرابی به نام تنهام تقدیم به شما عزیزان

http://s5.picofile.com/file/8102635576/Cover_tanham_mohammad_zohrabi.jpg

( تنظیم٬ترانه و آهنگ : محمد ظهرابی )

طراحی عکس:سامان مرسلی

 

لینک مستقیم -کیفیت۳۲۰

 تنهام

لینک مستقیم-کیفیت۱۲۸  

تنهام

 

لینک کمکی

تنهام

 

 

 

 

متن آهنگ

تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن شد

تو که تنها نشدی کجا حالت مثل من شد

اگر چه رفتی با عشق جدید

به آه دلم جدا میشید

تنهام دنیامو با ختم ولی بجاش تو رو شنا ختم

فقط آهی کشیدم وقتی اشکامو دیدم

تنهام با خون چشمام بیادت غسل کردم

شب و روز دعا کردم که یا دت بره از قلبم

تو به احساس دلم  خیانت کردی

من به تو ٬تو به آغوش کی عادت کردی

تنهام دنیامو با ختم ولی بجاش تو رو شنا ختم

فقط آهی کشیدم وقتی اشکامو دیدم

تنهام با خون چشمام بیادت غسل کردم

شب و روز دعا کردم که یا دت بره از قلبم

 



بازدید : 5395 | تاریخ : یک شنبه 24 آذر 1392 ساعت : 17:45 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: